vrei femei adevarate

..doar pe amante.ro

miercuri, 3 februarie 2010

amante




3 comentarii:

  1. Buna. Ca sa-ti raspund... Incerc sa fiu cat mai discreta datorita educatiei, prejudecatilor (ale mele si a societatii). Prietenii, rudele, cunoscutii in general, ma stiu ca o persoana "normala". Nu vreau ca la un moment dat sa afle parintii sau colegii ca-s cam curva (desi e impropriu). Mi-ar fi rusine. Risc si asa destul de mult, dar totodata gasesc excitant sa-mi fac publice aventurile si fanteziile.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu risti nimic cata vreme stii sa-tzi pastrezi identitatea ascunsa...
    mie imi plac femeile deshtepte care stiu ce vor si fac in asa fel incat sa nu se stie ...
    - consider ca suntem deja amici .. si ai in mine cel mai bun confident al tau ...
    - si cred ca in final vei dori sa ne cunoastem si sa facem si schimb de experienta ...
    - imi doresc o aventura de neuitat cu o femeie adevarata ...stii cum se face asa ceva !?!?

    RăspundețiȘtergere
  3. si intr-adevar ... asa e ... suntem ancorati in societate si asta ne obliga la discretzie ...
    - am si eu un statut social .. si ca o subliniere a ceea ce ai spus ..consider ca nu sti o curva ... ci o femeie care vrea sa guste din placerile vietii ... e altceva

    RăspundețiȘtergere